torsdag 2. oktober 2008

Tidens tann

For dei som ikkje visste det så har vårens varme sol og bienes kunnskapsløft (vittigper, javisst søren!!(frå og med i dag skal eg begynne å bruke to utropsteikn og dernest to parantes))

Tilbake til markens grøde: Herregud så masse eple det går ann å få plass til på eitt tre. Herregud, herregud, herregud.
Og herregud herregud herregud så store pære det går an å dyrke økologisk.
Ja, det er nesten som dei ser tjukke og dumme ut på samme tid som dei ser store og kule ut.
Ja, og det er nesten så eg skulle begynt å leggje til bilete på bloggen. ERRE STEMNING FOR DET, ELLER???(!)!()!(!)

WHhOo!
det får tiden vise.
Vi har iallefall plukka frukt og deretter ete litt graut som viste seg å vere akkurat nok DERSOM, og eg legg trykk på dersom ettersom eg lurer på om det er rette ordet å bruke, DERSOM Lina fekk ete to skiver m/fiskekake i smug under ostehøvelskuffa.

oppg#:var det riktig av Lina å bruke ordet DERSOM slik som ho valde å bruke ordet DERSOM?
Eller var det gode gamle SÅ LENGE som noko ein gang skulle STIKKI av med seieren?

(eg kan i sammeslengen minne alle på programmet Dilemma der dei som valde feil løysing fekk bringebærsaus smurt over seg av ei ostehøvelskuff)

Ingen kommentarer: