torsdag 7. august 2008

Kritikk. Ja, du las riktig!

Las på Lina Breidablik sin blogg 22.07.08 eit innlegg om volleyball og innsåg brått kor tåpelig ordet SURVE ser ut svart på kvitt. La dette aldri gjenta seg.
Vil i tillegg kritisere mangelen på innlegg, og kvalitet på innlegg. Trekker i same slengen fram dårleg teinksetjing.
Elles ingenting og utsetje, litt smårusk her og der, hist og prest og sånn og sånn der borte, ved ovnsbakte potetene.

Elles så er eg rett og slett skuffa og i harnisk, ja, har faktisk ein del å utsetje! JA, det tør eg seie! eIN SKAL FÅ LOV(beklagar bruk av cæppslåkk, innrømmer at eg vart litt for ivrig der. Ja, og det tar eg på mi kappe. Det gjer meg ikkje til ein dårleg debattant. KUN, ja eg seier KUN og ikkkje BERRE. KUN ENGASJERT når det kjem til det siste stykket!)))))))


Og det står eg for.

Ingen kommentarer: