mandag 9. juni 2008

RETTELSE!

No har det seg slik at eg skreiv feil. Sjølvsagt meinte eg "a lazy old donkey..."
Men no er det vel på tide og leggje den saken på hylla, beklager oppstyret. Æsj, no har den FETE skriften festa seg til skjermen for godt.

Då kan eg utnytte dens fete gjennomslagskraft til å skrike ut min protest mot dei som meiner at kjøleskapet vårt tilhøyrer gutar og er ekkelt.
Fy, bussjåfør. No er du ekkel, bussjåfør.
Kjøleskapet vårt er kanskje ikkje eit glansbilete, men veit du kva? Det inneheld meir funklande magi enn dei fleste institusjonar her til lands/vanns.
HA!

sådeså. Dessutan har vi ein skikkelig stilig eggeholder m/kvitløk.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Ekle kjøleskåp er hybel-ish. Og då er jo alt som det skal vere? Du skal sjå mitt. Der gror det mugg på maten i alle regnbogensfargar. I dag fant eg barbérskum-akig mugg på kneipen min. Herleg blogg forresten. Helsing Sonja :)

dean.blogg.no

Silkeschwarzen sa...

Fy, bussjåfør. Det er alt eghar å sei.

Anonym sa...

Ja fy bussjåfør, fy! Der tok du opp brillene mine.

Lina sa...

Takk for god støtte, Sonja. Det varma verkeleg, ein dag kan vi utveksle mugg eller lage eit muggpuslespel!
Ellers kan eg meddele at bloggen din var finfin den òg:)

Der mista eg brillene mine. Dette var ikkje greitt, bussjåfør!
GAH!vi MÅ ha italienskaften snart!