fredag 20. juni 2008

Takk for grisefot del 1.

I eit salig kaos av papir, pappøskjer og uventa mykje støv bak vaskemaskina har ikkje meg og herr Blogg fått den kvalitetstida vi hadde venta.
Når det er sagt så har eg heldigvis fått tatt ordentleg farvel med grisefoten min. Og det seier ikkje så reint lite.
Eg vil difor herved starte ein serie som skal heite
"KJÆRLEIK OG MJØLK - mitt liv på firda sett gjennom ein grisefot"
Grisefoten fekk eg av ein Datateknisk Prins på 17.mai. Og nettopp denne Datatekniske Prinsen tok i går sin hatt og stokk for å søke lykken i ein TREKKBASUN langt, langt bortenfor, noko eg syns er litt rart sidan Trekkeprins har vore fast inventar sidan ein gang for mange herrens lår sidan delte ein glassnuddel på tvers.
Først litt ordspel:
Tatapeknisk Drins
BrekkTasun
Nassgluddel
PazteTriv
Frisegot
TratreKle
Då U!
Hulegus
HiteKvus
GateGutt

Men det skal eg sei, at det kan skje verre ting. Så lenge ein hugsar å TRYKVE DØRSLAGET I KJERRINGA:::::::::::::::::::::::::::::::::::::berre ei veke att. Og så mot fremtiden og forbi!
Grisefot-jordmor:våre veier vil nok krysses gang en mang!

Ingen kommentarer: